پویش جمع آوری کمک های مردمی به لبنان از سوی بنیاد خاتم الاوصیاء

پویش جمع آوری کمک های مردمی به لبنان از سوی بنیاد خاتم الاوصیاء

مسئول ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت گفت:این حرکت با ایجاد جریان خودجوش مردمی همانند الگوی کارگاه‌های دوران کرونا شامل بافت لباس گرم، پخت نان و ... در محلات مجددا راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد عبودتیان مدیر عامل بنیاد خاتم الاوصیاء و مسئول ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت در نشست رابطین استان‌های این ستاد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: باید از برکت شهادت این مرد بزرگ برای ورود به مسئله مقاومت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت یک ضرورت است، مطرح کرد: در حال حاضر اعلام نیازی به حضور فیزیکی در لبنان نشده است و باتوجه به حمله رژیم صهیونیستی، صدها هزار نفر از مردم قسمت جنوبی به نواحی شمالی لبنان مهاجرت کرده اند و در پارک‌ها، مدارس و فضاهای عمومی و فاقد امکانات مستقر شده اند.

سید احمد عبودتیان با بیان اینکه رسالت ما تنها تأمین کالا برای حل برخی از مشکلات مردم لبنان نیست، عنوان کرد: مهم‌تر از این مسئله، شور و نهضت فراگیر حضور مردم در کمک به هم نوعان خود در لبنان و شرکت در یک امر خیر جمعی است. مردم نقش خود در این نبرد نابرابر که به نیابت از ایران در لبنان در حال وقوع است را حس کرده و بخشی از زندگی خود را ایثار می‌کنند و این اقدام با فتوای مقام معظم رهبری در فریضه دانستن کمک به مردم لبنان تسریع و با شهادت سید حسن نصرالله به اوج رسید.

وی با اشاره به اینکه ما به امت اسلامی اعتقاد داریم، یادآور شد: هدایت امت اسلامی با رهبری جمهوری اسلامی است و امروز بخشی از امت اسلامی در لبنان درحال جنگ است.

مسئول ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت اضافه کرد: این حرکت با ایجاد جریان خودجوش مردمی همانند الگوی کارگاه‌های دوران کرونا شامل بافت لباس گرم، پخت نان و … در محلات مجدداً راه‌اندازی می‌شود که محور این حرکت‌ها نیز بانوان هستند و مستندسازی آن در جامعه اثرگذاری بسیاری خواهد داشت.

سید احمد عبودتیان با اشاره به اینکه در این راستا مساجد، منازل شهدا و خیمه‌های مقاومت و گروههای خیریه و جهادی محور جمع آوری کمک‌های مردمی هستند، بیان کرد حدود ۵۰ قلم کالا شامل پوشاک گرم، مواد خوراکی، نان خشک، انواع کیک، پتوی نو، تشک و مواد شوینده و بهداشتی مورد نیاز است و در این مسیر کمک‌های خرد دارای موضوعیت خاصی هستند و باید به آن توجه ویژه شود.

دستیار مردمی سازی در دولت سیزدهم با اشاره به اینکه مردم کمک‌های نقدی خود را می‌توانند به دفتر مقام معظم رهبری یا شماره حساب‌های اعلامی واریز کنند افزود پویش‌های مردمی جمع آوری طلا نیز از سوی جمعی از بانوان شکل گرفته که هدایای مردمی را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه حجم نیازهای لبنان بسیار زیاد است، عنوان کرد: هوای لبنان درحال سرد شدن است و مردم غالباً وسیله‌ای برای گرمایش ندارند و این ضرورت کمک‌های مردمی را دوچندان می‌کند.

پویش جمع آوری کمک های مردمی به لبنان از سوی بنیاد خاتم الاوصیاء

کد خبر 6249664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha